19 May 2012

done ~






Hye hye .. hari selasa mggu ni aku pegi sambutan Hari Guru peringkat Kebangsaan di Kuala Kangsar. Band kami kne nyanyi dpn Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia. Mula-mula rsa nervous la jugak , tapi dh lme2 xde dah. Nsib boleh nyanyi dgn baik. Rse seronok lps nyanyi, orang rmai tepuk tangan. So, maksudnya aku nyanyi dgn ok lah kn.. hehe
















Hari rabu pulak Hari Guru. Aku join kawan2 kls wt prsembahan,nyanyi lagu Terima Kasih Guruku. Even aku tak tau pn mcm mna gaya n rentak lagu tu,tp aku still nyanyi gak. Tak risau sgt sbb kami wt mulut je, lagu psang kt radio .. hihii, slamat la sikit..ckgu2 smua nyanyi skali lagu tu. Ramai kata kami smua nmpk comel ..hihi


Pagiku cerahku, matahari bersinar
Kugendong tas merahku di pundak
Selamat pagi semua ku nantikan dirimu
Didepan kelas mu menantikan kami

Guruku tersayang guruku tercinta
Tanpamu apa jadinya aku
Tak bias baca tulis mengerti banyak hal
Guruku terima kasih ku

Nyatanya diriku kadang buat mu marah
Namun segala maaf kau berikan


Kugiran sekolah buat prsembahan wktu last skali. First2 mmg aku kne nyanyi, tgh aku n syuhada standby kt blkg pentas, tiba2 dtg ckgu “tuuuuuuuuuuuutt” bgtau tak pyh nyanyi. Adoii,, trsentap la kami pn.. paling aku trkilan, kawan2 smua dh tggu prsembahan aku siap ada yg jerit2 nk aku nyayi. Ish,kacau btul la ckgu tu. Kawan2 band yg lain tiba2  hilang mood sbb aku n syu tak leh nyanyi. Ikut hati dorg pn tak nak main alat2 muzik kt ats pnts tu, tp dh trpksa,, main jugak laa.. before balik, rmai kawan2 smua tnya knpa tak nyanyi. Speechless aku dbuatnya .. tak pasai2 aku jd kaunter prtnyaan pulak !! eiii,, sabar jelaa..
okbaii~

No comments:

Post a Comment