6 December 2012

Selesai ♥




Haiii.....

 Fuhh,lama dah tak update blog.hampir sebulan lebih jugak lah kann.. well, busy lah katakan.. hihi, happy tau tak happy sangat sebab SPM dah habis. MERDEKA!! Kawan-kawan kelas ada yang dah merdeka awal tapi aku and student engineering drawing ja lewat sikit.. so,lepas ni mesti akan rindu cikgu2 and kawan2. semua dah kemana hala dah.. PLKN? Syukur,dapat panggilan 2@3. Yeaaahhhh !!
but my mom tak bagi aku pergi Plkn sebab masalah backbone aku belum baik lagi. doktor pn cakap aku ni tak layak pergi aktivti2 macam tu.. doktor akan keluarkan surat untuk kecualikan aku dari pergi Plkn.. mhehehee... SELAMAAATTT :D


Alhamdulillah, last week my sister selamat bertunang... yeaaahhhh ! but yang sedih kak aku no.3 tak dapat ada dengan kami masa majlis tuning tu.. kak kena masuk kem before pukul 10 malam, mana sempat kalau kak naik bus petang. Kalau kena masuk hari isnin takpa lah jugak,sempat lah nak tengok majlis tu. Erggghh, dah la aku yang kena hantar kak ke stesen bus.rasa macam nak ja berhenti moto tengah2 jalan sebab taknak bagi kak balek. So terpaksa lah naik bus pagi, pkul 10.30 pagi. Nak taknak terpaksa jugak lah. Tapi syukur majlis berlansung dengan lancar. Tempoh tunang sampai bulan 6 next year. Rasa macam tak pecaya pulak akak dah nak kawin. Rasa macam baru semalam kak habis STPM. Eh eh, sorry cikgu chemist sebab saya tak dapat datang kelas cikgu ahad tu... Hehehee 

























Aku menjadi photogirl dan mengedit semua gambra pada hari tu.. tengok, ok tak???
Tak sabar nak tunggu kenduri bulan 6 ni... ♥

No comments:

Post a Comment