5 January 2013

Gudbye Sahabat :'(





Haii..

uwwaaa, sedih ni . my bestfren pindah serawak harini. Her name is Baie anak Dali a.k.a Baie Bongg. malam ni dia gerak ke Kl then esok naik flight ke Sarawak.. actually bukan dia pindah, tapi dia balik ke kampungnya. Dia akan terus tinggal sana. arrrghh, tak tau lagi bila dia akan balik sini semula. Dah lama family dia nak balik sana tapi mereka tunggu dia habis SPM dulu.
Dah 5tahun kami satu kelas. mula form 4 dia start rapat dengan aku sebab dia duduk sebelah aku dalam kelas. sampai la form 5 dia still duduk sebelah aku. dia terror math. kalau ada soalan yang aku tak reti, mesti dia ajar aku. even dia agak ganas macam Rentap tapi dia baik sangat. sejak2 aku sakit ni, dia rajin datang rumah aku. 

kadang datang sebab nak tahu kenapa aku tak datang sekolah, kadang datang melepak and kadang datang study. Dia memahami aku. semua rahsia aku bagitahu dia. aku percaya dia sebab dia jenis simpan rahsia. dia selalu bagi aku semangat if aku down. memang payah nk jumpa kawan macam dia. Memang kadang2 dia sangat menjengkelkan aku, tapi tak pernah aku terasa hati. 2 minggu sebelum SPM dia accident, cemas gila aku. nasib la dia tak teruk. just luka sikit2 and tangan kanan patah. nasib la dia kidal, boleh lagi nk jawab exam. sejak dia accident tu, hari2 aku hantar dia balik sekolah. time kelas tmbahan setiap hari aku ambil and hantar dia balik. rumah dia tak la jauh sangat dari sekolah. tapi aku kesian nak tengok dia jalan kaki dengan sakit2 macam tu. Rumah aku pun dah mcam rumah dia, slamber je dia masuk.
ahhhh, sebak balas mesej dia. " slmt tinggl apong. aq pergi dulu". terus menitis air mata :'(














  Baie, hope kita dapat jumpa lagi lepas ni ^_^






1 comment: