18 February 2013

Hamboiii !




Assalamualaikum :)


Hamboii, lama tak update blog. Hehe..agak tidak sempat dan agak kemalasan. errr!
today dah 10 hari aku tak update blog. Hohoii, tempoh yang agak lama tu. kalau sebelum ni logik la lama tak update blog sebab busy nak SPM. tapi sekarang aku busy dengan ape???? .....
Haha.. 


Last week semua kakak2 balik. yeeaaa, ramai betul rumah aku. lagi2 kene jaga Marwan, aiiyooo penatt maaa ! yang dia boleh cakap,, acu, mama. tapi kalau sebut aloha aloha aloha mesti wan ikut balik. Hehee..




Eh, Marwan pun nak sambut Raya Cina jugak.. hehe




Tengok tu, aku sedap2 dengar mp3 dia pun nak dengar jugak. nah aku bagi dia  Mr. Saxobeat.. hahaa



And me first time try baju Batman belikan.. Hehe, Batman? sape batman tu ainshah?? 
hahaha.. shuttt, jangan tanya dia sapa lah !

anddddd, baju tu elok2 dengan aku... hahaha..gumbira rasa ^_^



ikut hati malas nak tangkap2 gambaq ni. cheq dah malaih aih.. tapi si batman poyo tu nak sangat tengok aku pkai baju dia beli.. Hohoo..demi dia relakan jugak la. 

terima kasih daun keladi, nanti boleh beli baju utk saya lagi.. Hehe :)


and this ....





sebelum akak balik , nasib aku siapkan jahit manik di tudung dia, gelabah jugak takut tak sempat siap. Alhamdulillah, sempat jugak .. 
" hang rosakkan manik yang aku jahit tu siap hang kin porheng" 


jom layan Running Man -..-








No comments:

Post a Comment