19 December 2012

Mereka Gembira Dengan Usaha Mereka :)




Haiii..

Today, result PMR keluar.. wahh,ramai yang dapat straight A .. tahniah ye adik2. Kekadang terfikir cemana la mereka ni belajar sampai dapat banyak A.. hukhukk, actually i'm very very very jealous with them. yelaa, masa aku form3 dulu tak dapat 8a macam mereka2 tu pun.. just 7A1B.. Alhamdulillah, itu pun dah memadai.  Memang aku tak target dapat banyak tu, almaklumlah saya ni bukan pandai bebenor punn.. hihi








 Hoho, dapat result terus tengok result dulu bukan nak tengok muka PPD tu.. apa lah kau Ainshah.. Hihii




nampak tak benda bulat yang ada tulis Straight A kat tudung tuuu.. Aiyooo, tak straight pun, tercicir 1A..

Hari ni cukup 2tahun aku meninggalkan PMR.. ahhh, macam2 kenangan suka duka masa form3.. but semua tu adalah sekadar ujian kehidupan.. now aku dah habis SPM.. lagi 3bulan result keluar.. Huhh, wish me lucky ..

No comments:

Post a Comment