19 March 2013

Alhamdulillah :)




Assalamualaikum :)



Agak lama tak update blog.. hermm,busy sangat. busy tanam anggur and semai pokok anggur.. Hahaha.
Si ehemm tu pun asyik tengok blog ni tapi takde entry baru pun.. hehe kesian dia.


Alhamdulillah,
aku terlepas dari plkn. Buat bones check di Hospital Baling and Gerik tak boleh detect. Tapi baru ni aku g Hospital Kota Bharu boleh pulak detect. Alhamdulillah, ada akak si ehemm pakar tulang yang settle kan hal plkn ni. So now tak payah kot nak fikir pasal nak kena g plkn.. Yahoooo !
Terharu and kesian tengok si ehemm letih sangat nak arrange kan semua ni untuk aku.Sampai nak tido and bangun tido pun dia asyik fikir pasal ni.
Thankyouuu soooo much sayang !
Kalau takde awak tolong saya ni confrm saya kene g plkn jugak kan. Tak rela la nak g, dengan badan tak sihat sangat camni.


Berat rasa hati nak balik Perak sebab nak tinggalkan si ehemm. Tapi ape boleh buat, takkan nak stay sana sampai sebulan kot.. Hehehe.. tapi lepas ni pun ada treatment kan, so boleh la jumpa lg.. Wahh, excited nak dapat jumpa lagi :)


Alhamdulillah,
hari ni aku g test jpj lulus. Hahaha..agak pelik cemana la aku ni boleh lulus padahal banyak gilaaaa salah aku. Semua tu silly mistakes je maybe sebab terlalu 'gelabah cicak' kot.. Hehe
Dengan tak sedar hand break pun aku lupa nak turunkan. Dia siap tanya aku, tak rase berat ke kreta ni. Dengan slambernya aku jawab a'ah rase berat jugak. Hahaha.ngoi la aku ni !
nasib penguji tu baik suruh aku teruskan. Tapi seingat aku, aku turunkan handbreak la. Pelik pelik !!
Then bila sampai satu simpang tuuu... Hahahaha ! mati enjin 2kali makkk oiiiii. Nak tukar gear 1 jadi gear 3. Aiyoooo, nape la aku gelabah sangat ni. benda yang selalu aku buat pun boleh aku silap lagi. Tengok betapa gemuruhnya duduk sebelah jpj. Nak jadi rezeki aku lulus pulak... Eh,tak payah tau la aku lulus berapa eh. malu nak bagitau sini.. hihi
dah siap terus call si ehemm. Gelak besar la dia aku bagitau semua ni. Eiiiii geram aku dia tak habis2 nak fikir ape aku buat sampai boleh lulus. Dia cakap kalau dia yang jpj tu memang aku dapat 5 je... hahaha..kejam betul lah !



Alhamdulillah,
Allah mendengar doa aku. (doa aku and si ehemm.haha poyo je! )
Setiap kali solat mesti aku minta dipermudahkan urusan plkn, urusan lesen and result.
Terima kasih Ya Allah.. Engkau Maha Pengasih dan Maha Pemurah
2 doa aku dah dimakbulkan Allah.. sekarang just tinggal result je Khamis ni..
Makkk, takut laa !!
tapi aku redha and tawakal je nak dapat berapa pun. family pun tak kisah result aku ok ke tak,sebab keadaan aku masa nak exam sangat tak ok kan.
Tawakal and doa jela aku boleh buat sekarang pun.


Wish me luck untuk khamis ni.. :)











No comments:

Post a Comment