12 April 2013

Hati Semakin Berbunga ♥




Assalamualaikum :)


Halluu.. lama tak update blog. tak sempat :(


Alhamdulillah, result dalam keadaan baik. Permohonan untuk maktab dah siap diisi, just tunggu kluar result je, mybe hujung bulan ni or awal bulan depan. Thanks a lot to family cik abang sbb beria sangat nak tolong aku utk dapat maktab, sampai call banyak kenalan yg ada kaitan dgn maktab Kota Bharu sabab aku isi utk temuduga di sana.. aku tahu pasal permohonan maktab pn dari family dia, and Alhamdulillah aku sempat isi permohonan yang sangat singkat tarikh tu. cerr bayangkan, permohonan cuma sminggu je. syarat kemasukan pn sangat MUDAHH !!
Ya Allah, moga2 aku dapat, tunaikanlah doaku.. 


eh,, hati makin berbunga?? hehee..malu plak rase.. tak sabar nak tggu bulan 6 ni. InsyaAllah, moga plan menjadi. sama2 kita doa ye sayang.. :)















Abangg, bila sy tgok gambar bawah ni, sy teringat kita dua :)



hehe.. sweet kn gambar ni. ilysm ♥

No comments:

Post a Comment